tirsdag den 29. maj 2007
Ting nr. 9: Social bookmarking
Du har nu fået oprettet dig en del.icio.us konto. Ting nr. 9 handler om at dele sine bogmærker med andre, altså det der hedder ”social bookmarking”.

Tilføj en kollega til dit netværk. Det gør du ved at klikke på ”your network”.


Herefter får du en boks frem, hvor du kan tilføje en kollega (for at tilføje en person skal du kende vedkommendes brugernavn.)


Prøv at udforske del.icio.us - der er mange muligheder.
Hvis du ønsker at søge på et bestemt ord/tag, kan du skrive ordet i den lille boks efter dit brugernavn. På den måde kan du få inspiration til, hvilke sider folk har tagget med de emner, der interesserer dig.

Til sidst kan du jo lige skrive lidt om, hvad du synes om del.icio.us i din blog.

Etiketter: , ,



1 Comments:

Blogger Westh said...

Kære Monica
Jeg arbejdede med Ting nr. 8 og Ting nr. 9 på forskellige computere. Så del.icio.us-ikonet, som jeg oprettede i værkstøjslinien under Ting nr. 8, kan jeg nu ikke finde ud af at oprette igen på den anden copmputer, som jeg arbejder ved i Ting nr. 9. - hvordan skal jeg gøre?

Send en kommentar

<< Home

footer